Jdi na obsah Jdi na menu
 


zhubněte

2. 10. 2007

Čeká vás důležitá akce či schůzka a vy na ní chcete vypadat co nejlépe? Víme, jak toho dosáhnete! Myšlenky typu: "Od teď nedám do úst ani sousto!", hoďte rychle za hlavu a držte se raději našeho jídelníčku.

>> Snídaně

Koktejl z čerstvého ovoce a k tomu menší miska cornflaků.

nebo

Porce čerstvého ovocného salátu se dvěma plátky celozrnného toastového chleba.

>> Oběd

Brambora pečená v alobalu, steak z tuňáka a zeleninová obloha.

nebo

Celozrnné těstoviny s tomatovou omáčkou a zeleninou.

>> Večeře

Středně velký talíř míchané dušené zeleniny s houbami a špenátem.

nebo

Grilovaná kuřecí prsa se zeleninovým salátem.

>> Svačina

Jeden čerstvý banán.

nebo


Hrstka oříšků.

nebo


Menší balení ovocného nízkotučného jogurtu.

>> Cvičební plán

* Pro protažení celého těla si jednou týdně dopřejte šedesátiminutovou lekci jógy.

* Třicet minut jízdy na kole pětkrát týdně vás zbaví špíčků a navíc tak zpevníte nohy a zadeček.

* Pro ploché a pevné bříško si každý druhý den dejte 75 až 100 sklapovaček

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA